instalace RH pres SMB

Slavek Zmek slavek na water.fce.vutbr.cz
Pátek Srpen 21 15:26:53 CEST 1998

> neni to sice pres smb, ale...
> coz pouzit monkey linux na pc s fat32 i cd a instalovat pres nfs?
>
> pavel

Pokousel jsem se take nainstalovat Linux timto zpusobem. Mel jsem CD z knihy
Satrapa-Linux Internet server II. vydani - je to vlastne RedHat 5.0 .
Na pocitaci s W95 jsem rozjel pouze DOS tak, aby znal CD mechaniku. NA CD
je .bat pro nahozeni NFS serveru. Rozjel jsem ho a na pozadovanem pocitaci
bez problemu nainstaloval volbou NFS serveru.

				slavek