pop3 & syslog

Jiri Pavlovsky jira na mail.abdist.cz
Pátek Srpen 21 23:14:28 CEST 1998

On 21 Aug 1998 17:26:32 +0200, Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz> wrote:
>Dobry den,
>
>jak zaridim, aby hlasky od ipop3d sly do zvlastniho logu? Koukal
>jsem na syslog.conf - tam je nejaka sekce mail.* do maillog. Co mam
>uvest pro ipop3d? mail.pop3?

Nic takoveho neexistuje.
Pro informaci: cast pred teckou oznacuje
tzv. 'facility' a cast za teckou 'loglevel'(syslog(3) ci syslod.conf(5)
uvadi jejich seznam). Z toho take vyplyva, ze pokud ipop3d nepouziva jinou
'loglevel' nez ostatni programy, ktere zapisuji do maillog (coz nevim), tak
asi budete muset smirit s tim, ze budete mit vse v jednom souboru.

S pozdravem,
Jiri Pavlovsky
jirap na bajt.cz