Bude jadro 2.2 zpetne kompatibilni?

Martin Mares mj na ucw.cz
Neděle Srpen 23 13:50:24 CEST 1998

Zdravim,

> Az vsichni prejdeme na jadro 2.2.x a budeme mit aktualni vsechny mozne
> knihovny a utility, bude mozne nabootovat a provozovat jadro 2.0.x na tom
> samem systemu? Asi ne, co (treba uz kvuli frame buff.).. :(

   Jadra 2.2.X by mela byt zpetne kompatibilni s 2.0.X. Pouze je potreba
upgradovat nektere baliky programu, ktere jsou tesne svazany s kernelem (jako
napriklad modutils -- viz ostatne soubor linux/Documentation/Changes), ovsem
i nove verze techto programu funguji se starsimi kernely, takze neni problem mit
jeden system, na nemz provozujete dle potreby jak stare, tak nove kernely.

   Co se framebufferu tyce, nepredpoklada se, ze budou pouzivany na beznem PC
s VGA kartou -- neni k tomu ostatne zadny rozumny duvod.

> Jde mi totiz o to, abych mohl mit server se super aktualnim systemem (2.2.x)
> a zaroven (na teze siti) diskless stanice se 4 MB RAM mountujici root ze
> zmineneho serveru a pouzivajici tedy vsechny ty nove knihovny a utility.

   Neni problem.

> Kdesi jsem se docetl, ze jadro 2.2.x se 4 MB RAM nepobezi.

   Pobezi, nicmene to asi za prilis stat nebude. Ostatne, nestoji to za moc
ani s 2.0.X. Rekl bych, ze 8MB je jiz delsi dobu rozumne minimum.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"System going down at 1:45 for disk crashing."