Raw Hide

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Neděle Srpen 23 15:27:30 CEST 1998

Ahoj!

> jak se tvarite na napad RedHatu na vytvareni distribuce Raw Hide? Ja
> myslim, ze je to dobry napad, ale vzhledem k rozsahu distribuce je
> velice pravdepodobne, ze to lidi nebudou zkouset pravidelne kazdy den,
> ale treba jednou za mesic a tim padem bude mene testeru. Dalsim
> dulezitym faktem je, ze ne kazdy je ochoten kazdy den menit kompletne
> cely svuj filesystem...
>
> Yenyo, Jakube, Martine - budete to mirrorovat? Nekdo jiny?
>
> Cast announce, zbytek jiste najdete:

...hmm, proc me napada ze podstatne lepsi napad je killnout RedHata a
nainstalovat si neco jineho? Naposledy co jsem videl debiana nevypadal
uplne spatne, a myslim, ze tohle uz debiani delaj peknych par let...

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).