Bude jadro 2.2 zpetne kompatibilni?

Martin Mares mj na ucw.cz
Neděle Srpen 23 17:28:56 CEST 1998

> Je. Jmenuje se "chmod u-s /usr/X11R6/bin/XF86_*"

   Problem: Chci-li mit akcelerovany X server, obvykle tak jako tak potrebuji mit
pristup k portum, takze nejaka specialni prava (at jiz rootovska nebo extra
capabilities) se mi stejne nevyhnou, at jiz pouzivam FB ci nikoliv. Souhlasim,
ze bez akcelerace nejsou potreba (lepe receno nebudou, az/jestli nekdo napise
FB driver na VGA), ale vetsina lidi preferuje X servery akcelerovane.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"And on the seventh day, He exited from append mode."