pop3 & syslog

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Neděle Srpen 23 22:34:55 CEST 1998

Zdravim,

>    > a co takhle  mail.*:    |/bin/mujscript
                   ^^^^^^^^^^^^
>    > a mujscript by byl pitomej grep -i 'ipop3d' >nejakej logfile
>
> tak jednoduche to zase neni ;-), jak se ubranite napr.:
>
>    logger -p user.notice "Tohle opravdu neni hlaska od ipop3d."

user.notice myslim nepatri do mail.*, nebo se mylim ? :)
Navic myslim, ze takovychto hlasek bude minimum ... a neni problem je
prehlednout ... jde spise o to, vygrepovat co nejvic pryc, ne ?

> Ona vubec otazka spravy logu je orisek :-) Na freshmeatu jsem videl
> nejaky program pro obsluhu logu, ktery umi tohle vsechno intelegentne
> obsluhovat.

V tom s Vami [Tebou] plne souhlasim, i ja se s tim potykam ...
Spravovat 2 servry jeste jde, ale vic - to uz musi byt opravdu orisek
(kdyz nepocitam 'syslog -r')

S pozdravem

                    M.

| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |