Bude jadro 2.2 zpetne kompatibilni?

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pondělí Srpen 24 08:46:48 CEST 1998

Pavel Kankovsky wrote:

> To zalezi na tom, co si pod slovem "Frame Buffer" predstavuji.

> Alan Cox mi sub rosa sdelil, ze chce z toho duvodu do FB integrovat
> nejake veci z KGI :)

Wow! Ale ja myslel, ze KGI ma jeste do stability daleko? (A ze nejdrive
ve 2.3?). Takze bud ho ceka hodne prace, anebo toho moc neprevezme :-)

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+