RedHat ver 5.1

Zdenìk Mazanec bluehawk na cesnet.cz
Pondělí Srpen 24 13:50:41 CEST 1998

A co ho koupit od nejakeho prodejce? Nechci delat reklamu, projdete si
pripadne archiv, je tam zminka o rade z nich ;-))))

ztahoval to vubec nekdo ?

Na dial-up v principu 2-3KB/sec .... nestazitelne jednim slovem. Na LL
64Kbit/sec cca 8 KB/sec .. tezce stazitelne - leda nechat to bezet pres noc.
Na rychlejsi lajne celkem bez problemu.

Neeee, to asi nikdo, kdo ma diap-up nezkousel :-))) 600MB/2KB je hooodne moc
sekund (odhadem z hlavy asi 3,5 dne...).

        Zdenek Mazanec