Instalacni CD

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pondělí Srpen 24 15:59:56 CEST 1998

On Mon, 24 Aug 1998, Kloz Vladimir wrote:

> No a jde dat instalaci z HDD a jako dev zadat /dev/cdrom a potom cestu ???

nezkoumal jsem to hloubeji, ale IMHO ne tak primo. Na disku si to
kontroluje pritonost nekterych souboru. tech asi nebude mnoho (asi zadne
RPM) a teprve pak dovoli prepnout na jinou konzolu a clovek se dostane
taky k shellu. No a pak by to jiz mohlo jit. nicmene blbost to je :-((

> Voloda

S pozdravem
	Petr Snajdr