gtk a cestina

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pondělí Srpen 24 16:12:15 CEST 1998

Hi,

Petr Kolar (PETR.KOLAR na vslib.cz) wrote:

>    Nedela to cirou nahodou window manager? Pak by bylo potreba nastavit
> font v jeho konfiguracnim souboru.

Ne, problem bude asi primo v GTK ... jednak u aplikaci, ktere jsou napsany v
necem jinem (napr. xforms) to diakritiku zobrazuje; a druhak ono ne jen ze
to nezobrazi diakriticka znamenka, ono se nezobrazi nic. Pokud se v titulku
objevi diakritika (byt treba jako posledni znak), tak se misto nej zobrazi
nejaky implicitni (jmeno aplikace pod kterou to okno patri).

Ahoj -
	Michal
--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---