mrznouci MC

Petr Barta orinc na czech.net
Pondělí Srpen 24 16:36:50 CEST 1998

> mam problem s MC. Kdyz jej spustim, odradkuje par radek a nic. Znama a
> oblibena modra obrazovka se neobjevi. Je ale take ve stavu, ze nereaguje
> na keyboard input - Ctrl-C nepomuze. Kdyz jej z vedlejsi VC odbouchnu,
> napise terminated. RTFM jsem uz delal.
> Zkousel jsem je preinstalovat a taky nic. Mimochodem je to verze ze
> zacatku letosniho roku.
>  Nasel jsem ale souvislost mezi timto stavem a spustenim mc z rescue
> diskety.
> Presneji, RH 2 diskety, rescue mod, shell, namountovani linux
> partitiony. Chroot linux sh.
> [...]

Mam podobny problem - projevuje se stejne (po spusteni odradkuje a ztuhne,
po resetu z druhe konzole napise terminated), ale jen pro jednoho
konkretniho uzivatele (shodou okolnosti prave moje konto :-( ). Jiny
uzivatel muze mc pouzivat jak se mu zlibi, ale ja ne. Zkousel jsem
reinstalaci mc, zkousel jsem i zruseni a nove vytvoreni sebe jako
uzivatele. Ani jedno z toho nepomohlo. Bohuzel z strace jsem nic nevycetl,
takze privitam jakoukoliv radu, jak tohle chovani napravit, pripadne
alespon cim je zpusobeno.

					Petr Barta