Windoze program na paleni iso9660 - Rock Ridge ?

Michal Safranek SAFRA-MI na ddm.jhrnet.cz
Pondělí Srpen 24 17:00:24 CEST 1998

Zdravim,

> Narocnost na diskovy prostor? stejny jako pod Win (data + 650MB).
> Narocnost na znalosti? umet cist a nebat se experimentovat.
> Spolehlivost? 100%
>
> Zaver? kdo to skusi tak jiz nechci nikdy pripravovat CD pod Windozem.

Diky, diky, diky a jeste jednou diky !

Problem bude mozna v tom, ze budu muset Linuze vypnout, pripojit
disk, udelat image, vypnout, odpojit disk ... nu coz, co se da delat
(Este me napada NFS, ale kdovi, jesli by to slo ...)

M.

| Michal (Wayne-) Safranek, network administrator                         |
| safra-mi na ddm.jhrnet.cz || wayne- na jhrnet.cz                              |
| Motto: Windows ? Proc ne .... ale NE NA MEM PC !                        |