Bind a domeny se stejnou IP adresou

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Srpen 24 19:13:26 CEST 1998

Martin Mares wrote:
>    Toto je _nekorektni_ -- dva A recordy s toutez IP adresou a ruznymi
> jmeny by nemely existovat (s vyjimkou nekolika specialnich pripadu, jako
> je napriklad A a SOA record soucasne, kde to jinak resit nelze). Vede
> to k nekonsistenci reverznich PTR recordu, protoze nemuze existovat vice
> ruznych PTR pro jednu IP adresu.
>
>    Jedine korektni reseni je pouzit CNAME recordu.

OK, to jsem chtel vedet. Mimochodem, existuje nekde alespon vyber RFC dokumentu
prelozeny do cestiny? Anglicky celkem umim, ale precist 20ti strankovy text, to
uz neni to prave :(

                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \