SoundBlaster AWE64 + Linux

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Úterý Srpen 25 09:22:26 CEST 1998

Ludek.Brukner na barco.com wrote:

> Zdravim,
>
> mate nekdo fungujici kombinaci ($SUBJ)? Postupoval jsek krok za krokem
> podle Soundblaster mini HOWTO, ale vysledek se nedostavil. Nemate nekdo
> nejaky tip  (nebo konf. soubory na moji adresu - ne do konference).
>
> predem dik
> Ludek Brukner

Myslim, ze vsechny potrebne informace najdete v
/usr/src/linux/drivers/sound + podadresar lowlevel
(pokud si dobre pamatuji)

tam jsou ruzna README (hledejte ten s awe), ktere je uzitecne si precist.
Mj. je tam i postup jak prehravat MIDI soubory pres AWE
(isapnptools to totiz ponekud nezvladaji vse dobre nastavit)
vcetne nastaveni kernelu atd.....

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk