VFS: unable to open an initial console

Dzon dzon na writeme.com
Úterý Srpen 25 09:49:07 CEST 1998

Ahoj,
pokousim se udelat si instalaci linuxu na bootovaci CD-ROM. CD uz mi pekne
bootuje, ale vzdycky se zastavi na hlasce $subj. hned po 'mounting root
ISO9660 read-only'. Nechybi mi tam zadny spec. soubor z /dev ktere mam na
disku a 'predobraz' one instalace na disku krasne funguje, i read-only.
Jak se mam te hlasky v $subj. zbavit a rozchodit to bootovani?
Bootuje to pres LILO a je to obvykle na jinem device, ale imho to spravi
LILO boot: linux root=/dev/hdd, nepletu se?
Na tom CD je obraz celeho disku, nejen partitisny. Tedy bootuje to z
obrazu HDD dle postupu na
http://nikko.simplenet.com/goldentime/bootcd1b.htm

Diky

--