Paralelni ZIP a nastaveni portu

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Úterý Srpen 25 11:54:36 CEST 1998

> Asi jste cetl README.ppa ve zdrojich jadra a tam je uvedeno, ze lze
> nastavit natvrdo jaky mod chcete uzit na tom kterem portu,

Ano

> zel to
> nelze pro modul, ale to muzete obejit upravou ppa.c.

Do ppa.c jsem se koukal a nejak nevidim, kam to nastavit. Muzete me
nakopnout, do ktere funkce to ma zhruba prijit?

Mimochodem, nevim, zda nasledujicimu rozumim spravne: Je-li ppa
zakompilovano do jadra a v okamziku bootu neni ZIPka zapnuta,
nedetekuje se a pro jeji pouziti se musi prebootovat. Ano/Ne?
(Paralelni tiskarnu nemam; jedine, proc mam ppa jako modul, je tato
moje obava.)

Dekuji
--
Petr Novotny, ANTEK CS