Linux a MAC

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Úterý Srpen 25 13:33:16 CEST 1998

On 25 Aug 98, at 8:57, Michal Hucik wrote:

> cestiny svuj vlastni nazor a tim padem jedni nemaji moznost pristupu k
> souborum tech druhych ... nezkouseli jste nekdo vyresit tento problem?
> Myslim si ze idealni by bylo, kdyby samba i atalk ukladali soubory na
> Linuxovsky filesystem v kodovani il2 a pro sve klienty by potom delali
> prekodovani do jejich native kodu .... Neni zde nejaky hrdina, ktery by mel
> chut tyto programy takto upravit? :-)

U samby je to hotove. Prislusny parametr se jmenuje
chracater set = iso8859-2

Takze zbyva upravit atalk. Ten nepouzivam, takze to urcite delat nebudu. Nicmene
delal jsem to do samby, takze muzu pripadnemu hrdinovi prispet radou, mozna.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Zeme je placata, deti nosi cap,
a windows 95 jsou stabilni operacni system.