Problemy s configuraci X-serveru S3V

Slavo Uhrin slavo na nt.cenezu.sk
Středa Srpen 26 10:47:58 CEST 1998

Zdravim,
ja mam tu istu kartu v PCI prevedeni, mainboard QDI Legend V.
Skusal som ju na Slackware 3.5, jadro 2.0.35 s monitorom
ADI 4v. Pri pouziti SVGA serveru isli X v pohode v rozliseni
640x480, 800x600 a 1024x748, ale len v 8bpp. Vyssiu farebnu
hlbku sa mi nepodarilo s tymto serverom rozchodit.
Nastavenie - chip S3 GX2, monitor 1280x1024 60Hz, rozsah
obnovovacej frekv. 50-90Hz, ziadny clock chip.

Akcelerovany server pre S3 v ziadnom rozliseni nefungoval, a ako
som sa docital, nie je urceny pre cip pouzity v GX2.

Slavo