Pokus o prunik ?

Středa Srpen 26 16:59:52 CEST 1998

On Wed, 26 Aug 1998, Michal Safranek wrote:

> Uz za ten telnet odesilam autom. nesteou pozdrav ... jelikoz kdo se
> hrabe tam, kam nema, dostane pres prsty ...

To je pekne BLBY napad.

Je to neco jako dat do mistnosti, kam nikdo nema lezt, za dvere zeleza,
jenze nechat dvere na chodbu, kde se potuluji cizi lide, odemcene. Pak
staci, aby nejaky vtipalek na dvere povesil cedulku "WC"...

Pro ty, co to nechapou: neni zas az tak tezke nekoho presvedcit, aby
udelal konekci nekam jinam. (Co treba <a href="http://...:23/">Just click
here!</a>? 99.99% luzerum nedojde, ze se deje neco podezreleho.) Cilovy
stroj "v sebeobrane" zatoci a neco oskliveho provede. A jeho majitel ma na
krku luzerova pravnika... (V tomto pripade zaslouzene. To, ze je neci
stroj zranitelny, utocnika neomlouva. To by pak kazdy pistolnik mohl
strilet lidi na potkani a tvrdit, ze je to vyhradne jejich chyba, protoze
si meli vzit neprustelnou vestu.)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."