mail forwarding

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Středa Srpen 26 22:52:32 CEST 1998

On Tue, Aug 25, 1998 at 06:33:09PM +0200, Petr Snajdr wrote:
> 	jak vysvetlit sendmailu, ze
> veskerou postu, kterou prijme ma predavat
> dal na jiny pocitac? tj. ze zadna posta
> neni lokalni?

v m4 konfiguraci

define(MAIL_HUB,esmtp:jinypocitac)

v sendmail.cf se z toho vygeneruje radek zacinajici DH. O kousek dal je
radek zacinajici CE (m4 makro EXPOSED_USER), kde jsou vyjmenovani
uzivatele, pro ktere se posta nepresmerovava.

Nebo se da pouzit mailertable, to ma vyhodu, ze se neprepisuji adresy
prijemcu na user na jinypocitac.

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               http://users.lantanet.cz/~kubitovi/