test Bogomips pri startu - rozuzleni

M. Vlk vlk na ltm.pvt.cz
Čtvrtek Srpen 27 07:55:17 CEST 1998

>Muze skusit calibrovani bogomipsu z jadra vyhodit a nastavit je na
>hardcodovanou vysokou hodnotu (prasarna).

Jo, tak to jsem samozrejme zkusil :-), ale pomohlo to jen do doby,
nez se doslo k "Checking 'hlt' instruction", pak to zase zatuhlo.

Po delsim hledani po vsech archivech na Webu jsem dosel
ke zjisteni, ze za vse asi muze muj procesor
Cyrix 486DX2/66 (IBM Blue Lightning). Kdyz jsem ho vymenil
za vypujceny Intel 486DX/33, tak k memu udivu jde vse hladce.

Takze az si budete nekdo instalovat Linux, a instalovany system
vam bude tuhnout pri bootu, bezte si koupit novy procesor :-)).

Martin Vlcak