ISDN - ma s tim nekdo zkusenosti?

Krautvor Aleš krautvor na mona.cz
Čtvrtek Srpen 27 10:17:43 CEST 1998

Zdravim,
A nemate nejake zkusenosti s kartou COMPAQ Microcom 610 (ISA karta) ?
Muzete mi poradit, co je vsechno treba udelat ? (jadro to vim; propojeni mame
nakonfigurovane pomoci diald);
 bude se to tvarit jako /dev/cua0 ?

Ales

Tomas Hnetila wrote:

> S linuxem mam odskousenou kartu AVM B1, je to aktivni karta, takze
> je dost draha (cca 20 - 30 kKc).
>
> Nemate nekdo driver pro kartu pasivni kartu Teles (prodava telecom pod
> oznacenim adaptacni sestava pro pocitac).
>
> S pozdravem
>          Tomas Hnetila

*                                                      Mona v.o.s. *
*  krautvor na mona.cz                                  Ales Krautvor *
*  tel.: 96 162 404                              Mala Stepanska 17 *
*                                                   120 79 Praha 2 *
*      -O|O-        "Nemusi prset, pokud aspon kape."              *