Kdyz uz jsme u toho paleni

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Čtvrtek Srpen 27 11:12:06 CEST 1998

On Thu, Aug 27, 1998 at 09:47:40AM +0200, Pavel Lisy wrote:
> Moc jsem to tam nevidel???

Hmm, no pravda ten tam nie je (URL som skopiroval z README z cdrecordu),
ale je tam adresar mkisofs s alfa verziami 1.12, alebo mozete pouzit 1.11.
Chcelo by to mozno zistit, ktore zo Schillingovych uprav sa dostali do oficialnej
verzie mkisofs a teda ci ma zmysel pouzivat jeho verziu ..

			pk

--
Peter Kundrat
kundrat na gic.sk