Existuje PROXY server, ktery umi ...

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Srpen 27 11:26:47 CEST 1998

>Predpokladam ze vam nevadi platforma Windows, zkuste WinRoute 3.0
>
>http://www.winroute.com/cz/
>
>Umi NAT (IP Maskarada), filtrovani paketu, obsahuje cache-proxy server,
>mail server, dns server, dhcp server ...
>
>S pozdravem
>        Tomas Hnetila

Rikal jsem si, ze vydrzim a nebudu se vnucovat. Ale kdyz uz jeden z
autoru WinRoute upozornuje na svuj produkt, zachovam se stejne.
Na www.proxyplus.cz (posledni verze
ftp://ftp.fortech.cz/pub/proxyplus/testversion ) najdete proxy server,
ktery umi vse z nize pozadovaneho a jeste neco navic

Zdravi
D. Toman