ANTICOMMERCE: Re: Existuje PROXY server, ktery umi ...

Tomas Hnetila tom na blovice.cz
Čtvrtek Srpen 27 15:40:51 CEST 1998

WinRoute umi i n:m. Neni to ale tematem teto konference, dalsi dotazy
proto smerujte na moji e-mailovou adresu tom na blovice.cz .

WinRoute jsem se v teto konference zminil proto ze tazatel byl ptal
na platformu WIN NT 4.0.  Vy mate take nejaky vlastni produkt ?

Nepopiram ze linux umi spoustu veci a ze je dela spolehliveji nez windows.
Uptime naseho linuxove serveru byl 4 mesice bez jedineho problemu, vydrzel
by i dele ale musela byt vymenena UPS. U windows je neco podobneho nerealne.

Instalace WinRoute trva cca nekolik malo minut a zvladne ji s pomoci
manualu bezny uzivatel windows.

S pozdravem
        Tomas Hnetila