G++ & MAKE

Čtvrtek Srpen 27 19:09:34 CEST 1998

"(:- vojtiK -:)" <vojta na amis.cz> writes:

> ... kde bych mohl najit nejaky HOW-TO ohledne psani programu C++ a
> editace MAKEFILE. Programovat v tom umim, spis by me zajimalo jakou
> to ma syntaxy, atp.

Syntaxe souboru makefile je velmi dobre popsana v texinfo dokumentaci
k programu "make". Jinak IDE existuji i pro Linux, rade lidi staci
Emacs.

> P.S. Kdyby mi nekdo mohl zaslat nejaky kratky programek, ve kterem se
> pouziva vic nez jeden zdrojak pri kompilaci, nejaka knihovna, atp.

Jednoduche priklady jsou uvedeny ve vyse zminene dokumentaci. Staci
precist nekolik prvnich stranek. Existuje i kniha "make" od O'Reilly.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR