Web browsery

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Srpen 28 00:38:28 CEST 1998

Chtel bych se zeptat, jaka je situace s browsery na Linuxove platforme. Pouzivam
Netscape, ale zacinam mit cim dal tim vetsi averzi (nestabilita). Presto jsem
nenasel nic konkurence schopneho. Pokud se uz ted nadechujete k odpovedi Lynx
rikam: ne, dekuji. Ne ze by Lynx byl spatny, ale jsem mimo jine webdesigner a
obrazky jsou pro me pomerne dulezite.
Zajimalo by jestli existuje neco, co by kvalitou odpovidalo alespon Wokenni
Opere. Tzn. rychlost, stabilita, minimalne HTML 3.2, pokud by existovala podpora
JAVAscriptu je to plus, ale ne podminka. Java me uz vubec nezajima. To vse
nejlepe pod X-ka.

Nejak se mi zda, ze vseobecne je v tomhle segmentu ponekud prazdno :(
Treba bude dobra Mozilla, ale ta tusim nejde slinkovat s Lestifem, ze?

          Diky
                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \