Pousteni scriptu s restrikci v /etc/passwd?

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Pátek Srpen 28 02:27:13 CEST 1998

Zdravim,

v podstate tlumocim otazku jisteho spravce site jiste firmy v Breclavi.
Jenom jsem mu nedokazal odpovedet, tak se ptam zde :)

Dotycnemu spravcovi se zalibil muj script na posilani e-mailu na mobilni
telefon (SMSforwarder - pozn. aut.) a rozhodl se, ze jej poskytne svym
uzivatelum na jim spravovanem Unixu. Jenze ma v /etc/passwd u uzivatelu,
pry z bezpecnostnich duvodu, neuvedeny shell (Asi tam maji konta jen pro
postu, ke ktere pristupuji odjinud pres pop3? Nevim..). Pak se ovsem
SMSforwarder, na ktery je odkazano v souboru .forward, nemuze spustit..

A tak se tedy breclavsky spravce (potazmo ja) dotazuje, zda lze povolit
spousteni scriptu i bez povoleni shellu u jednotlivych uzivatelu v
/etc/passwd...?

						diky
						    Lukas Horalek,
						    HN, Economia, a.s.