Pousteni scriptu s restrikci v /etc/passwd?

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Srpen 28 07:28:47 CEST 1998

Domnivam se ze lepe by bylo misto neuvedeni shelu
ho nahradit true
a true dopsat do souboru /etc/shell

pak by to melo pracovat,
pokud  do passwd nedam shel tak pro daneho uzivatele nebude fungovat ftp.
Jak si pak ulozi data do sveho adresare treba sve www stranky.
Dan