jak na upgrade RH 5.0 -> 5.1 ?

Robert Follner follner na icl.cz
Pátek Srpen 28 10:40:02 CEST 1998

Ahoj!
Mam na pocitaci nainstalovany RH 5.0 plus sem tam nejaky ten update
z errata a updates.
No a ted mam CD RH 5.1 a jeste CD s Errata k 5.1 .
Nyni, ptam se vas, moudri a zkuseni. Lze nejak bezbolestne upgradovat?
Lze to udelat na bezicim systemu? Nebo musim dolu a nabootovat
z disket?
Instalacni pricurka k RH 5.0 mi nic neporadila (taky je instalacni a ne
upgradovaci :-) a v HOWTO je hromada obecnych kecu, ktere mi nepripadaji
ze by se nejak tykali just RH.
Proto, prosim, kdo ma zkusenosti s vyse zminenym prechodem, odpovezte,
poradte.
Diky.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language