Router

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 28 09:46:52 CEST 1998

V poslednim dopise Zdenek Muller pise:
> jde, zkuste Monkey
> kdyzsi jsem na 40MB nainstaloval i Slackware (neni to otesanek jako
> RedHat) dnes nevim
> Z.

dokazu tak nainstalovat i RH5.1, ale je to kapanek "drsnejsi" instalace.

protoze implicitne bez jakychkoliv packagu ma asi 56 MB, musi se instalace
provadet na pomalejsim stroji (386, 486) takto:

v prubehu instalace RPMek je vzdy treba co chvili stisknout

Ctrl+S (cimz pozastavim instalaci)

prepnout se Alt+F2 do bashe

z /mnt prubezne odstranovat kraviny, ktere na routeru nepotrebuji -
/usr/doc, /usr/include, /usr/info, rady logu, manovske stranky, zbytecny
soft, staticke verze programu apod.

Pomoci /mnt/bin/df -k    si lze prubezne sledovat, kolik je tam mista

no a Ctrl+Q na Alt-F1 obrazovce zase muzu instalaci pustit o kousek dal.

POZOR !!! Adresare mazte az na konec, jinak se dockate zajimavych prekvapek.

Dostal jsem takto 5.0 na 40MB HDD a jeste mam 30 MB volneho a routeruje to a
muzu se tam ssh prihlasit.

na preklady to ale neni ...

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63