Raw Hide

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pátek Srpen 28 10:01:53 CEST 1998

Pavel Janik ml. wrote:
>    > >a my jako uzivatele, si akorat muzeme nastavit neustale
>    > >doinstalovavani nove a novejsi distribuce ?
>    > >
>    > >...
>    > >
>    > no nejspis je to _skoro_ tak, jak rikas. ale s tim neustalym
>    > doinstalovavanim bych byl radej opatrny:
>
> presne tak, ono to ani u normalniho RedHatu nejde - staci se podivat
> na RedHat errata na upgrady kernelu... BTW - jak to dela Debian?

Nevim sice nac presne se ptas, ale Debian sice rekl, distribuce
Hamm je stable a je hotova, jenze ja jiz delsi dobu jedu distribuci
slink a to predevsim kvuli tomu, ze v teto distribuci je daleko
vetsi mnozstvi baliku a jsou upgradovany na aktualni verzi.
(U stable verze jsou jiz jen kosmeticke opravy)

U unstable distribuice se musi pocitat s tim, ze sem tam se najde
nejaka chybka - kolize nekterych baliku apod (napr dnes
drobna kolize baliku jdk1.1.6). System se mi upgraduje
priblizne po vytukani 30 klaves (tedy dselect a pak entry
a mezerniky :-)) - nevim jak to funguje u RedHat ale nejak
si neumim predstavit, ze by to mohlo byt jednodussi :-)
(Mozna by pri tom mohla hrat nejake hudba a bezet nejake
bombasticke animovane demo :-) popisujici nove ficury,
ale to bych si zacal myslet, ze se u Debianu zblaznili)

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk