Bootovaci CD

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Srpen 28 10:10:41 CEST 1998

Libor Borek wrote:
> Vse jsem osobne testoval, ale stejne to nebootuje. Souborovy system na vypalenem CD je OK,
> dlouha jmena taky OK, dokonce je to citelne s dlohyma jmenama i pod Windoze. Pri nabotovani
> to napise takovou divnou hlasku, neco jako copyright, a to je vse.

Co znamena 'To je vse' ? Pokud vam to ztuhne pri bootovani z CD,
jeste nez se dostane k vypsani boot: promptu, tak se podivejte,
jestli nahodou nemate v BIOSu nekde zapsany typ OSu pro pristup
k disku jako non-dos. Me tady takhle jednou odmital fungovat jeden
Digital.

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+