Opet problem s padanim

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pátek Srpen 28 14:30:11 CEST 1998

> Mozna jsem uplne mimo, ale asi bych zkusil nainstalovat (ne
> prekopirovat) stejnou konfiguraci na jinem HW. Pokud by se problem
> opet objevil, skoro jiste by slo o ciste SW problem. Je to sice
> prace skoro na den, ale clovek pak ma jasno.

Mno, stejne nainstalovany Linux (mnou) bezi i na jinem pocitaci s
jinym zelezem a nezlobi to. :-) Je to zrejme souhra spousty veci,
ktere museji nastat najednou, anebo HW problem. Nevim, jestli mam
dostatecne tvrde testy HW - ty, ktere jsem zkousel, se tvarily OK...
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz