Debian 2.0 neobsahuje Pine???

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Pátek Srpen 28 16:29:07 CEST 1998

> nevite proc $SUBJ
>
> Obsahuje pouze obskurni "src" package (v non-free/binary-all) - budiz, mohu
> si ho sam prelozit, ale duvod mi unika.

Pokud vim, duvodem je licence pine, ktera umoznuje v binarni forme
distribuovat pouze program prelozeny z nemodifikovanych zdrojaku. V
Debianu jsou zrejme pouzite nejake patche, kvuli kterym je nutne
distribuovat jen src.

S pozdravem

		Honza Schier

--
                           Jan Schier

Dept. of Adaptive Systems,
Inst. of Information Theory and Automation
Academy of Sciences of the Czech Republic
P.O. Box 18, 182 08 Prague, Czech Republic

Tel:     +420 2 6605 2251  Fax:     +420 2 688 4903
         +420 2 688 3421   E-mail:  schier na utia.cas.cz