Web browsery

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Srpen 31 12:57:16 CEST 1998

On 28 Aug 1998 00:40:22 +0200, mike na navrcholu.cz (Michal Krause)
wrote:

>Chtel bych se zeptat, jaka je situace s browsery na Linuxove platforme.
Nedavno jsem se dival co je poli browseru noveho (i pro win).

Narazil jsem na nekolik zajimavych projektu.

Napriklad http://www.gzilla.com/ (ma skvele logo :), ale produkt jsem
nezkousel. Kdyz tak zkuste a muzete poinformovat.

Na http://www.troll.no/qtmozilla/ je netscape predelanej na knihovnu
Qt. Je tam psano, ze je to pouze priklad toho jak je Qt mocne.
Uvadeji, ze prvni verzi meli udelanou za 5 dni. Zajimave je hlavne to,
ze zazipovana binarka pro win95 ma pouze 1.4 MB ! Bohuzel to neni
zatim poradne pouzitelne a nevim jak se tomu budou dal venovat.

Existuje adresa http://www.browsers.com ktera se zabyva pouze www
browsery. Na strance je odkaz "Rebel browsers", kde se porovnava 5
alternativnich browseru. (Jednim z porovnavanych je i cesky produkt
Arachne)

Operu zkousel jeden muj kamarad, ale nema podporu pro kodovani cestiny
v ISO.

--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1