Hardware: vetsi RAM

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Pondělí Srpen 31 13:16:36 CEST 1998

On Mon, 31 Aug 1998, Jaroslav Honsa wrote:

> Mam MB s Intel 486/DX2/80 a ten ma 2 sokety pro dlouhe SIMMy a podle
> manualu se tam muze strcit az 64MB RAM. Mel jsem 48MB (32 + 16), to
> funguje, ale chtel jem vic, tedy 32 + 32, a to mi nejde. BIOS pozna jen
> 48MB.
Rekl bych ze MB asi nepodporuje dva oboustranne SIMMy (32MB bude
oboustranny). Starsi boardy umely jenom urcite kombinace. Treba jeden
jednostranny a jeden oboustranny 16 + 32. Kdyz tam strcite dva oboustranne
tak se asi dve poloviny tech SIMMu perou. (zalezi jak jsou tam rozlozene
banky).

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Sprava paterni site Skoda	phone: +420 19 7738560