DNS zaznamy pro subsite (subnety)

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Pondělí Srpen 31 17:54:14 CEST 1998

Dobry den,

muzete mi nekdo napsat/nasmerovat na povidani jak napsat DNS zaznamy
pro C sit rozdelenou na - rekneme - 4 subsite? Dopredny DNS mi je
jasny, ale jak se udelaji reverzni zaznamy - na strane providera
(tedy toho, kdo to rozdelil) a na strane klienta (tedy toho, kdo si
sam spravuje tech 64 cisel)? Lze to na obou stranach udelat na Linuxu
se stavajicim named'em?

(Prosim, pokud RTFM, tak aspon ktery FM...)

Dekuji
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz