Talk

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Srpen 31 21:04:03 CEST 1998

Zdravim,

od te chvile co jsem upgradnul na svoji lokalni masine RH ze 4.2 na 5.1 mam
problem s talkem na serveru, kde je stale 4.2 (oba talkujici jsou remote
pripojeni na server, terminal xterm). Problem je v tom, ze talk nechce pochopit,
ze ma k dispozici vetsi okno a porad se tlaci v tech 80x24 znacich, coz vede ale
k nepredvidatelnym akcim jako prepisovani textu kde nema, zbesilym odskokum
kurzoru kamkoliv ho napadne apod. Muze mi nekdo poradit?
Prosim, rady typu "to bude asi v databazi terminalu" jsou mi houby platne.
Potrebuji nejake konkretni reseni.

              Diky
                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \