2x problem s pine (Time-Zone & shazovani diakrtka)

Linux Conference lin na ester.economia.cz
Úterý Prosinec 1 03:08:10 CET 1998

1) Po instalaci noveho RH (5.0) jal se mi muj pine (3.95, evnt. 3.96)
strkat do polozky 'Date:' casovy udaj v GMT formatu, tedy, kdyz mame (my,
Cechacci :) ), ted treba 03:01, on tam vrazi 02:01 +0000...

Pritom system sam (treba vypis date) si je zony MET (+0100)
vedom...

...ba dokonce, kdyz uzivatele pres tento Linux pop3-kuji (Netscape,
Outlook), casovy udaj je v poradku...soudim, ze to tedy bude veci klienta,
v tomto pripade pine?...Ale v pine.conf jsem nic souvisejiciho neodhalil.

2) Pouzival jsem na shazovani diakrtka (takovy vesely nazev pro diakritiku
;-) ) v pine.conf tento radek:

display-filters=_CHARSET(ISO-8859-2)_ /bin/sed -f /etc/IL2toASCII.sed

Toto ovsem funguje v Pine 3.95. Ve versi 3.96 to ze zahadnych duvodu
'nefachci' (pri klepnuti na dosly mail v diakrtkovi ISO-8859-2 se napise
cosi jako "Format success"...ale pak se nezobrazi nic, ci se vyhodi hlaska
o jakemsi erroru)...

Ze by takovato odlisnost ve versich jdoucich hned po sobe? Priznam se, ze
nejnovejsi 4.05 jsem si jiz stahl, ale dosud jsem nemel cas se ji jakkoliv
venovat. Mmch. stoji 4kova rada oproti 3kove (s niz jsem jinak velmi
spokojen) opravdu za to (za update) ?

					S pozdravem
						Lukas Horalek,
						HN, Economia, a.s.