Aktivace programu

Jan Kurik kurik na reax.cz
Úterý Prosinec 1 09:47:32 CET 1998

>V nekterych Unixech existuji navrhy i implementace tzv. watch dogs,
>pomoci kterych je v jadre monitorovano, zda u nekterych souboru doslo
>ke zmene, a pokud ano, neco se provede. Tohle ale (pokud vim) pod
>Linuxem nenajdete.
>
>Jako nejjednodussi mi pripada periodicky sledovat mtime (= last
>modification time) souboru "text.txt" a zmeni-li se, spustit onen
>program. Pokud ale nekdo bude po kazdem zapisu do text.txt zakerne
>obnovavat puvodni mtime, pak s velkou pravdepodobnosti nic nepoznate.

    Taky jsem neco podobneho kdysi potreboval a napadlo mne, ze by se na to
dalo pouzit nejake virtualni /dev/moje_dev, ktere by delalo to, ze pokud do
neho nekdo neco zapise, tak se to preda nejakemu demonovi. Jenze jsem
neprisel na jednoduchou moznost jak napsat neco, co by se jako /dev/moje_dev
dalo pouzit. Jde to nejak jednoduse, nebo je nutne napsat nejaky virtualni
driver do jadra ?

Jan Kurik <kurik na reax.cz>