MSIE ve Wine

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Prosinec 1 10:39:40 CET 1998

Zdravim,

byl jsem upozornen, ze MSIE 3.x dela problemy pri natahovani nekterych nasich
stranek. Napadlo me, ze bych na testy misto neustaleho bootovani
Linux->Windows->Linux... mohl rozbehat MSIE pod Wine. To se mi povedlo, ale
kdyz ma tahat stranku pres HTTP, tak vzdycky vytuhne s touhle hlaskou:

Unexpected Windows program segfault - opcode = 89
Segmentation fault in 16-bit code (041f:b0df).
Fault address is 0x00000000

Je to v dobe, kdy by mel stranku stahovat (nebo zobrazovat) - zaznam v logu
webserveru se uz objevi, ale pak konec. Stranky z lokalniho disku normalne
prohlizi (ale ne pres web server).

Chci se jenom zeptat, jestli to nekdo rozbehal nebo jestli neni treba obecne
znamo, ze to proste nejde, abych se s tim zbytecne nemoril.

Diky
ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz