ISDN s Hisax

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Úterý Prosinec 1 10:55:49 CET 1998

Zrejme mate stazene isdn4k-utils a ty se snazite rozhybat.  Reknu vam
rovnou, ze to je tuhy boj, ale da se...

Obecne plati, ze pokud chcete prekompilovat ipppd ci ipppstats, tak je v
prvnim kroku treba zmenit ve vsech zdrojacich "#include <linux/...>" na
"#include <net/...>", protoze headery v glibc-devel se od headeru v
/usr/src/linux/include/ lisi.

Pak je treba dohonit par dalsich musek (prejmenovat funkci "login",
"logwtmp", ...) a jeste nejake drobnosti a zacne to fungovat.

Byl-li by zajem, muzu poskytnout patch pro ipppd-2.2.7g, kde je podchyceno
i par dalsich chybek, ktere jsem nasel.

Samotny HiSax driver jsem pokousel pro AVM A1 a byl OK.  Jen pro AVM A1
PNP mi ani modleni nepomohlo a behala jen pod M$Win.

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>
CLNet network administrator