Muzou mit dve jmena stejne UID ?

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Úterý Prosinec 1 12:39:05 CET 1998

Zdravim,

pro potreby centralni authentizace potrebuji vsem nasim zakaznikum zmenit
pristupova jmena (na zacatek jmena pridat dvou-pismenny prefix). Protoze
se vsak jedna o cca 200 uzivatelu, potreboval bych plynuly prechod, tak
cca 2 tydny az mesic. Zkousel jsem zalozit "noveho" uzivatele s tim
prefixem, ktery ma stejne UID/GID, stejne heslo a stejny domovsky adresar.
Vypada to, ze je to funkcni, uzivatel se muze prihlasit na obe jmena, ale
chtel bych se zeptat, zda by mi tohle reseni nezpusobilo problemy nekde
jinde (o postu se nejedna, tam zustanou puvodni jmena).

dekuji

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin