WANTED: napiste o make a spol. (bylo:Lokalizace)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Prosinec 1 13:47:54 CET 1998

On Mon, 30 Nov 1998, Tomas Kouba wrote:

> Jo a neni nekde navod pro blba jak nejrychleji vytvorit ./configure?
> Dokumentaci jsem cetl, jde mi o prirucku krok za krokem.

 Nechtel by nekdo napsat na podobne tema (automake, autoconf..atd.) clanecek
do LN? V konf. je tento dotaz dost casto a dost lidi by si to asi rado
precetlo (nebo ne ?).

 Jinak k tomu dotazu --> nejlepsi je vzit si uz nejaky hotovy configure.in
 (ze ktereho se udela prikazem autoconf script ./configure) a pochopit ho
 a pak podle nej napsat vlastni :-)) a hlavne info k baliku autoconf
 neni zas tak spatne...
  To 'pochopit' mi pripada lepsi nez prirucka pro blba :-)))

							zakkr