do jakyho baliku patri ps ?

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Úterý Prosinec 1 14:29:21 CET 1998

On Tue, 1 Dec 1998, Karel Zak wrote:

> 	procps

>  ja to mam na ftp.zf.jcu.cz/pub/linux/utils/proc (a jsou tam i ty packages
> vcetne devel. knihovny. (mam na /proc a spol. takovou malou uchylku :-)))

ptam se proto, ze potrebuju programove zjistit procesy patrici urcitemu
uzivateli, no a ps tohle dela. Ale potrebuju to udelat nezavisle na /proc
a podobnych linuxovskych vymozenostech. Ono by to eventualne melo bezet i
na HPUX masinach

> 						zakkr

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "