Cyrix

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Prosinec 1 15:44:49 CET 1998

On Tue, 1 Dec 1998, Smolik Daniel wrote:

> Ale  jak  zkompilujete  to  jadro, kdyz  tim  patchem  se musi  patchnout
> zdrojaky  :-))

Sice je tech informaci pramalo, ale zkusim uhodnout, jak se veci maji:

Zdrojaky jadra ma asi nainstalovane. Pri kompilaci to zahlasi chybu.
Existuje patch pro Cyrix. Problem je, ze po prikazu patch < cyrix.patch
to 'chce nejaky soubor'. Odhaduji to na ten problem, ze je prikaz patch
volany z nizsiho adresare, nez vyzaduje ten patch.
Obecne je vetsina patchu delana tak, ze se maji poustet v adresari /usr/src
Pozna se to podle toho, ze ten radek v tom patchi s prikazem 'diff' zacina
slovy linux/*. Takze pokud je ten patch uz v adresari /usr/src/linux a
nefunguje, tak se mu musi zrejme dat parametr '-p1' aby ignoroval prvni
adresar.

Tolik strucne o patchovani. Jestli je problem v tom ,ze je patch delany
pro jine jadro, to je potom jina vec.

R.V.

>                         Dan
>

> --
> Daniel Smolik
> Corpus s.r.o.
> http://www.penguin.cz/~marvin
> mailto:smolikdan na email.cz

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |