Crystal Sound CS4232 - nejde nakonfigurovat

Oto Buchta oto_b na lm.mrp.cz
Úterý Prosinec 1 16:28:48 CET 1998

Nazdar vsici!
koupil jsem si ZIDU TX98-3D, ktera ma on-board zvukovku $subj
Moduly do kernelu mam pripravene, Sound=HOWTO a podobne materialy
mam uz skoro v malicku, ale stejne se nic nedeje.
obvykla hlaska je o chybnem IRQ.
sndconfig od RedHatu pada nedeterministicky. Pokazde jsem to zkousel
po restartu. Zvuk sice vzdycky spusti, ale bud chybu dava bud
ad1848, nebo cs4232 . Ted mi to konecne nespadlo (asi, vyhodilo mi to
nekolikastrankovy vypis o nastaveni cpu, registru, stacku atd..)
a rozjel jsem tlacitko play na CD-ROM ce.
Dela to nekomu podobne problemy?
Odpovedi prosim na moji adresu, fakt nemam cas se kazdou chvili
prihlasovat do konference.

Oto Buchta, oto_b na buchtovi.cz