Linux v ComputerWorldu .. (LONG)

Robert Hanzlik - Junyks robi na ms.anet.cz
Středa Prosinec 2 00:07:04 CET 1998

On Tue, 1 Dec 1998, Pavel Janik ml. wrote:

> Ja sleduji vyvoj na strankach o Linuxu v CR velice podrobne a od
> zaniku Junyksu (coz je asi dva nebo tri mesice zpet) je LW prvni
> vlastovkou (nepocitam servery, ktere maji peknou uvodni stranku a po
> kliknuti na cokoli davaji "Ve vystavbe", tam se jiz vracet
> nebudu).

Zde si dovolim malinko poopravit pane Janika stran JUNyKS serveru. Ano,
dlouho setrvaval z mnoha ruznych, zde neuvedenych duvodu ve stavu ponure
mrtvoly bez novych informaci, clanku, lidi, napadu a podobnych aktivit. V
minulem tydnu vsak doslo ke zmene situace zpet na ponekud priznivejsi a
znovu se nasel cas, nalada, prostor a podobne ingredience, ze kterych je
dobry kuchar schopen uvarit nejen polevku. A tak se znovu muzete vydat na
stranky JUNyKS serveru (http://www.junyks.cz) a sledovat zde aktualni deni
ze sveta Internetu, bezpecnosti a junyksu.
Kdyz uz zde tak basnim, podotykam, ze stale panuje nedostatek autoru,
kteri by psali a psali a psali.

S pozdravem
               Robi

Robert Hanzlik - sefredaktor JUNyKS serveru (uz zase zijiciho)