RH5.1 linuxconf cz

obr na nri.cz obr na nri.cz
Středa Prosinec 2 11:08:41 CET 1998

ja bych to jeste doplnil ze me ( na vice pocitacich vcetne notebooku )
to zahlasi

remadmin (GUI frontend) exiting abnormaly

a je po linux conf :) proc to dela ?  myslim ze je to chyba kdyz po hned
instalaci nektere veci proste nefunguji.  napr. lyx se nainstaluje z CD ale
nechodi musite totiz k nemu po instalaci doinstalovat fonty jinak vyhodi hlasku
a exiting abnormaly
takove veci odrazuji pripadne nove zajemce a nebo ty co nemaji cas hledat v
dokumentaci co muze asi tak byt spatne. Predpokladam ze se to CD pripravovalo
na INVEX takze s tim byl asi trochu spech, ale tech chyb tam neni malo
(pocinaje napr. prepisovani obrazovky pri instalaci nejakymi texty a to uplne
nevhodne ) a nefunkcnosti nainstalovanych baliku konce.  myslim ze takove veci
linuxu proste skodi a stavi ho v ocich novych uzivatelu na stejnou uroven jako
nektere sharewarove programy. Proste neco nefunguje a co by jste chteli za ty
"penize".

mao